Masih Ingat Wanita 18 Th Yang Menikah Dengan Kakek 62 Th...?? Setelah Sebulan Nikah Inilah Kabar Terbaru Yang Tidak Terduga...!!!

Mulai sejak beberapa hari lalu netizen di Malaysia di gemparkan mengedarnya tiga foto pernikahan seorang remaja wanita berumur 18 th. dengan pria yang lebih layak sebagai kakek, karena sudah berumur 62 th..

Awalannya, foto ini diberikan Ustaz Saiful Bahri Mamat di laman Facebook
Foto-foto itu menebar luas di media sosial dah didapatkan dari netizen dengan pelbagai tulisan yang kebanyakan menjadikan perkawinan ini sebagai lawakan.

Ada yang menyampaikan seharusnya pasangan seperti anak dan ayah, cucu dengan kakek.
Nur Nazirah Nazri “18 th. gaiisss, 18 th.. Allahu, rasa pedih menusuk kalbu gaiss. Hahahahaha, ” catat laman Himpunan Gambar Lawak diimbangi dengan emoticon gelak ketawa.

Menyadari pernikahannya yang
dikira sebagai lawakan, pengantin wanita, Nur Nasirah Nazri menanggapi.

“Hina sangatkah orang muda kawin dengan orang-tua?
Perk4winan saya yaitu perk4winan sah, bukannya buncit (h4mil) dulu baru k4win, ” masalah Nasirah pada netizen.

Nur Nasirah mengaku awalannya cuma diam saat foto foto pernikahannya menyebar di Instagram.

“Tapi ramai yang meng-up-kan (tulisan itu masihlah di atas), sampai saya hilang rasa sabar. Kepada yang mendoakan kebahagiaan saya, saya katakan terima kasih beberapa sangat dan yang mengata juga saya katakan terima kasih, ” catat Nasirah lagi.

Namun ada juga netizen yang membari kalimat semangat pada pasangan ini.
“Jangan rasa macamtu adik, saya senang, Wallahi,, Rasulullah juga berkawin dengan anak kawan baik sendiri yang jauh lebih muda iaitu Saidatina Aisyah, saya meyakini ramai yang mendoakan adik dan pasangan, gambar ini jadi viral sebab ‘rare’ jer, Dalam Jannah, tak de lain usia dah, semua sebaya, ” kata Faten Nasyrah Zulkifli.

Nur Nazirah Nazri
“Abaikan saje, biasalah manusia, jika pemikiran tidak berperan dengan baik, jenis inilah jadinye, perkara baik diremeh-remehkan, bagus adik kawin awal, kakak doakan awak bahagai, by the way, suami yang dah berusia ini lagi romantik dari yang muda, tak yakin? tengok je lah nanti, ” kata Aliah Amanee.

sumber :
http://www.kabar-kesehatan.com/